Nieuwe “web” app voor Disney’s Newport Bay Club

Deze web app werd in april 2017 geïntroduceerd als een test bij Disney’s Newport Bay Club® en is erg populair bij gasten, waardoor ze altijd toegang hebben tot allerlei informatie.

Met 1.093 kamers, twee restaurants en een conferentiecentrum is Disney’s Newport Bay Club het grootste hotelcomplex van Disneyland Parijs. Om gasten te helpen alles uit hun verblijf te halen, hebben de “On-Site Lodging” en” Communication-teams” een complete stand-alone web-app bedacht. Het doel is tweeledig: om 24/7 informatie over het hotel en de diensten vanaf elke locatie te bieden, en reclame te maken voor speciale aanbiedingen en evenementen in Disneyland Parijs. Het plan is om het initiatief voor alle Disney Hotels uit te rollen.

Het enige dat u hoeft te doen om u aan te melden, is de QR-code van de toepassing scannen met uw smartphone of het webadres in uw browser invoeren. Beschikbaar in zeven talen, met een simpel ontwerp voor optimale weergave op alle typen digitale apparaten.

Disney Hotels gaan digitaal! De eerste resultaten zijn bemoedigend – de meeste gasten die de web-app hebben gebruikt, zeiden dat ze er erg blij mee waren.

Deze innovatie komt op de hielen van andere technologieprojecten voor de Disney Hotels (interactieve tv, WiFi, enz.) – altijd gericht op het bieden van meer diensten en het verbeteren van de gastervaring.

Nu is het nog wachten op een app voor restaurantreservaties, eventueel Fastpass en zeker reservaties voor Jaarpassen zoals de VIP parade en Illuminations plaatsen voor Infinity.

Geef een reactie

Instagram did not return a 200.