Nieuwe “web” app voor Disney’s Newport Bay Club

Disney Hotels Disneyland Paris

246 totaal aantal vertoningen, 3 aantal vertoningen vandaag

Deze web app werd in april 2017 geïntroduceerd als een test bij Disney’s Newport Bay Club® en is erg populair bij gasten, waardoor ze altijd toegang hebben tot allerlei informatie.

Met 1.093 kamers, twee restaurants en een conferentiecentrum is Disney’s Newport Bay Club het grootste hotelcomplex van Disneyland Parijs. Om gasten te helpen alles uit hun verblijf te halen, hebben de “On-Site Lodging” en” Communication-teams” een complete stand-alone web-app bedacht. Het doel is tweeledig: om 24/7 informatie over het hotel en de diensten vanaf elke locatie te bieden, en reclame te maken voor speciale aanbiedingen en evenementen in Disneyland Parijs. Het plan is om het initiatief voor alle Disney Hotels uit te rollen.

Het enige dat u hoeft te doen om u aan te melden, is de QR-code van de toepassing scannen met uw smartphone of het webadres in uw browser invoeren. Beschikbaar in zeven talen, met een simpel ontwerp voor optimale weergave op alle typen digitale apparaten.

Disney Hotels gaan digitaal! De eerste resultaten zijn bemoedigend – de meeste gasten die de web-app hebben gebruikt, zeiden dat ze er erg blij mee waren.

Deze innovatie komt op de hielen van andere technologieprojecten voor de Disney Hotels (interactieve tv, WiFi, enz.) – altijd gericht op het bieden van meer diensten en het verbeteren van de gastervaring.

Nu is het nog wachten op een app voor restaurantreservaties, eventueel Fastpass en zeker reservaties voor Jaarpassen zoals de VIP parade en Illuminations plaatsen voor Infinity.


New "web" app for Disney’s Newport Bay Club

Introduced as a test at Disney’s Newport Bay Club® in April 2017, this pilot innovation is really popular with guests, giving them anytime access to all kinds of information.

With 1,093 guest rooms, two restaurants and a conference centre, Disney’s Newport Bay Club is Disneyland Paris’ biggest hotel complex. To help guests get the most from their stay, the On-Site Lodging and Communication teams have come up with a complete stand-alone web app. The objective is twofold: to provide 24/7 information about the hotel and services from any location, and advertise special offers and events at Disneyland Paris. The plan is to roll out the initiative across all Disney Hotels.

All you need to do to log on is scan the application’s QR code with your smartphone or enter the web address in your browser. Available in seven languages, it has a responsive design for optimum viewing on all types of digital device. Disney Hotels are going digital! Initial results are encouraging – most guests who have used the web app said they were really happy with it.

This innovation comes on the heels of other technology projects for the Disney Hotels (interactive TV, WiFi, etc.) – always aimed at providing more services and improving the guest experience.

Now it is still waiting for an app for restaurant reservations, possibly Fastpass and certainly reservations for Annual Passes such as the VIP parade and Illuminations places for Infinity.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

code