Verbrande gast dient klacht in tegen Disneyland Paris na diner in hotel

Euro Disney S.C.A.

105 totaal aantal vertoningen, 1 aantal vertoningen vandaag

Helaas is een bezoekje aan Disneyland Paris voor Erica Osbourne niet goed afgelopen. Tijdens een diner in Disney’s Newport Bay Club hotel liep ze ernstige brandwonden op toen hun dessert, een crème brulée, werd gepresenteerd waarbij een vuurbal ontstond en net hun 10 jarige dochtertje miste.

“Ik had een crème Brulée besteld en mijn dochter was net een ijsje gaan halen wanneer de Chef het suiker op de crème brulée in brand stak en een massieve vuurbal mijn richting uitkwam. Ik was zo geschrokken dat ik aan de grond genageld stond, maar ik herinner me de enorme hitte dat ik op mijn gezicht voelde. Haar dochter verteld haar later dan ze begon te roepen “Help help ik sta in vuur”, mijn kledij en gezicht hadden vuur gevat.”

Daarna riep de Chef dat ze op de grond moest gaan liggen en rollen om het vuur te doven.

Zoals u op deze foto’s kunt zien, heeft Osbourne een gedeelte van haar haar en wenkbrauwen verloren. Zij heeft ook tweede graad brandwonden en littekens. Ze kreeg medische hulp ter plaatse en werd later naar het ziekenhuis vervoerd.

Osbourne zei dat zij door een Cast Member in het restaurant werd verteld dat “dit niets anders is dan met een fiets vallen.”

Disneyland Paris heeft de volgende verklaring over het ongeval vrijgegeven: “Incidenten van dit type zijn zeer zeldzaam. Aangezien dit een doorlopend juridisch probleem is dat in behandeling is, kunnen we dit nu niet bespreken”.

 


Guest sues Disneyland Paris after being burned at hotel dinner

Unfortunately, a visit to Disneyland Paris did not end well for Erica Osbourne. During a dinner at Disney’s Newport Bay Club hotel, she suffered severe burns when their dessert, a crème brulée, was presented and a fireball came towards here and just missed their 10 year old daughter.

“I had ordered the crème brûlée and Abigail had gone to get an ice cream when the chef lit the sugar and a massive fireball came across the counter towards me. I was so terrified that I froze to the spot but I remember an intense heat on my face. Abigail told me later that I was screaming ‘help me! I’m on fire’. My jumper and my face were on fire.

Osbourne said another diner and the chef, “bundled me to the ground and rolled me around to put out the flames.”

As you can see from these photos, Osbourne has lost a section of her hair and eyebrows. She also suffered second degree burns and scarring. She received medical attention at the scene of the accident and was later transported to the hospital.

Osbourne said that she was told by a Cast Member at the restaurant that, “This is no different than falling off a bike.”

Disneyland Paris released the following statement regarding the accident: “Incidents of this type are extremely rare. As this is an ongoing legal issue which is in the process of being resolved, it would be inappropriate to discuss this further at this time.”

 

Credit: BBC

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

code