Vernieuwde menu voor Walt’s A American Restaurant in Main Street USA

Disneyland Paris Disneyland Park Restaurants

54 totaal aantal vertoningen, 2 aantal vertoningen vandaag

Op 12 mei onthult het team van Walt’s hun nieuwe menu. Dit is onderdeel van de strategie om een restaurant van hoge kwaliteit en een unieke service aan te bieden in het Disneyland Park.

Het ontwerp van Walt’s – een Amerikaans restaurant heeft een facelift gekregen als onderdeel van het indrukwekkende “re-imagination” plan voor restaurants in het resort. “In de afgelopen tien jaar hebben we ons vooral geconcentreerd op het maken van restaurants al een belangrijk onderdeel van de algehele ervaring van onze gasten”, zegt Faouzi Miloud, de on-site Food and Beverage Product- en Communications Director.

Seizoensgebondenheid en versheid van de producten zijn de toverwoorden voor de Food and Beverage Product Integration teams. Maar de ‘show’ blijft ook een onderdeel van hun taak. Bijvoorbeeld, het menu aan de Yacht Club is onderdeel van het verhaal van Newport Bay Club, met zijn New England geïnspireerde gerechten.

Diverse restaurants hebben al een beetje extra Show Magic: The California Grill, de Yacht Club, de Plaza Gardens Restaurant in 2015, en nu Walt’s – een Amerikaans restaurant. The Restaurant des Stars en de Parkside Diner zijn de volgende in lijn!

De vernieuwde menu

Dit nieuwe menu biedt Amerikaanse geïnspireerde gerechten met een Frans tintje, bereid met verse en seizoensgebonden producten. Elk gerecht heeft op een bepaalde manier betrekking naar Walt en zijn verhaal. Bijzondere aandacht wordt dus besteed aan de ‘signature dishes “, volgens de culinaire identiteit en het thema van het restaurant. Net als onze iconische attracties, karakteristieke gerechten zijn een essentieel onderdeel van de gast ervaring.

Met behulp van sinaasappelsap bij een gerecht, kreeft gepocheerd in boter, is een verwijzing naar de liefde van Walt voor Californië en Florida, waar zijn eerste themaparken werden gebouwd. Sommige van Walt’s eigen favorieten, bereid door zijn kok Thelma Howard, zijn ook op het menu. Deze omvatten de aardappelsalade dat de gegrilde filet van Angus beef begeleidt, en de citroentaart, ontworpen door de chef-kok en zijn team. Voor jongere fijnproevers, desserts met interactiviteit. Kinderen kunnen hun eigen ijs ijscoupe maken op basis van hun smaak en creativiteit.

Last but not least, gaan deze gerechten van het nieuwe menu worden geserveerd op moderne en elegante serviezen, die ook de identiteit van het restaurant zal versterken.

 


Re-newed menu for Walt's A American Restaurant in Main Street USA

On 12 May, the team at Walt’s – an American Restaurant unveils its new menu. It is part of the strategy to offer a quality restaurant service and a unique Guest experience at Disneyland® Paris.

The design of Walt’s – an American Restaurant has been given a facelift as part of the impressive “re-imagination” plan for restaurants at the resort. “For the past ten years, we have been focusing on making restaurants a more important part of our Guests’ overall experience,” states Faouzi Miloud, the on-site Food and Beverage Product and Communications Director.

Seasonality and product freshness are the magic words for the Food and Beverage Product Integration teams, but the Show key also remains an important part of their job. For example, the menu at the Yacht Club is part of the story told by Disney’s Newport Bay Club, with its New England-inspired dishes.

Several restaurants have already received a little extra Show magic: the California Grill, the Yacht Club, the Plaza Gardens Restaurant in 2015, and now Walt’s – an American Restaurant. The Restaurant des Stars and the Parkside Diner are next in line!

A revamped menu

This new menu offers American-inspired cuisine with a French touch, using fresh and seasonal produce. Each dish is related in some way to Walt and his story. Particular attention is thus paid to the “signature dishes”, embodying the culinary identity and theme of the restaurant. Just like our iconic attractions, signature dishes are an essential part of the Guest experience, and should make them want to come – and come back – to enjoy!

Using orange juice in the signature dish, lobster poached in butter, is a reference to Walt’s love for California and Florida, where he built his first theme parks. Some of Walt’s own favourites, prepared by his cook Thelma Howard, are also on the menu. These include the potato salad that accompanies the grilled fillet of Angus beef, and the lemon tart, redesigned by the chef and his team. For younger gourmets, dessert rhyme with interactivity. Children can indeed create their own ice cream sundae according to their tastes and creativity.

Last but not least, the dishes on the new menu will be served on modern and elegant dinnerware, which will also strengthen the restaurant’s identity.

n014352_2020feb01_walts_16-9

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

code