Voor iedere prijs is er een doelgroep in de Disney Parken

Er is nog maar eens bewezen dat voor iedere prijs een doelgroep bestaat in de Disney Parken en al zeker in de Amerikaanse Disney Parken met name Walt Disney World. Waar er ontelbaar veel extra betalende evenementen, rondleidingen, luxe transport, dessert party’s en nog veel meer te vinden zijn.

Eén van de nieuwste in die rij zijn de “Disney After Hours” avonden. Tijdens de maanden januari, februari en maart zijn er op enkele dagen zo’n event in het Magic Kingdom. Daarbij krijgen de gasten toegang tot het Magic Kingdom wanneer het park voor alle andere gasten gesloten is, om van de attracties te genieten met weinig of zonder wachtrijen.

Een kaartje voor dit event kost maar liefst 119 dollar (zonder tax) voor slechts 3u extra in het Magic Kingdom. Tijdens dit event zijn drankjes en ijsjes/desserts inbegrepen. En toch blijkt Disney nooit TE duur te zijn en is er voor iedere prijs wel een publiek te vinden aangezien het eerste event eerder in januari 2018 en het tweede event afgelopen weekend volledig uitverkocht waren.

Had het Disney FanDaze event van Disneyland Paris in de USA plaatsgevonden dan was het waarschijnlijk nog duurder en was het waarschijnlijk ook al lang uitverkocht. Europeanen zijn zo’n hoge prijzen niet gewend maar aan de andere kant van de Atlantische oceaan hebben ze blijkbaar geen moeite om zo’n dure evenementen verkocht te krijgen.

Onder Amerikaans bestuur is het ook dit wat we meer en meer in Disneyland Paris gaan zien in de toekomst. Meer extra dure opties of extra betalende evenementen zonder dat de gewone dagelijkse bezoekers er last van hebben, maar waar mensen met veel geld ook de kans hebben om er zoveel mogelijk van uit te geven.

 

Geef een reactie