Voor iedere prijs is er een doelgroep in de Disney Parken

Walt Disney World Resort

Er is nog maar eens bewezen dat voor iedere prijs een doelgroep bestaat in de Disney Parken en al zeker in de Amerikaanse Disney Parken met name Walt Disney World. Waar er ontelbaar veel extra betalende evenementen, rondleidingen, luxe transport, dessert party’s en nog veel meer te vinden zijn.

Eén van de nieuwste in die rij zijn de “Disney After Hours” avonden. Tijdens de maanden januari, februari en maart zijn er op enkele dagen zo’n event in het Magic Kingdom. Daarbij krijgen de gasten toegang tot het Magic Kingdom wanneer het park voor alle andere gasten gesloten is, om van de attracties te genieten met weinig of zonder wachtrijen.

Een kaartje voor dit event kost maar liefst 119 dollar (zonder tax) voor slechts 3u extra in het Magic Kingdom. Tijdens dit event zijn drankjes en ijsjes/desserts inbegrepen. En toch blijkt Disney nooit TE duur te zijn en is er voor iedere prijs wel een publiek te vinden aangezien het eerste event eerder in januari 2018 en het tweede event afgelopen weekend volledig uitverkocht waren.

Had het Disney FanDaze event van Disneyland Paris in de USA plaatsgevonden dan was het waarschijnlijk nog duurder en was het waarschijnlijk ook al lang uitverkocht. Europeanen zijn zo’n hoge prijzen niet gewend maar aan de andere kant van de Atlantische oceaan hebben ze blijkbaar geen moeite om zo’n dure evenementen verkocht te krijgen.

Onder Amerikaans bestuur is het ook dit wat we meer en meer in Disneyland Paris gaan zien in de toekomst. Meer extra dure opties of extra betalende evenementen zonder dat de gewone dagelijkse bezoekers er last van hebben, maar waar mensen met veel geld ook de kans hebben om er zoveel mogelijk van uit te geven.

 


For every price there is an audience in the Disney Parks

Once again it has been proven that for every prize there is a audience in the Disney Parks and certainly in the American Disney Parks, especially Walt Disney World. Where countless extra paying events, tours, luxury transport, dessert parties and much more can be found.

One of the newest in that row is the “Disney After Hours” evenings. During the months of January, February and March there will be such an event in the Magic Kingdom on a few days. In addition, guests have access to the Magic Kingdom when the park is closed for all other guests, to enjoy the attractions with little or no queues.

A ticket for this event costs no less than $ 119 (without tax) for just 3 extra hours in the Magic Kingdom. During this event, beverages and ice creams / desserts are included. And yet, Disney never turns out to be too expensive and there is an audience for every price as the first event in January 2018 and the second event last weekend were completely sold out.

If the Disney FanDaze event from Disneyland Paris had taken place in the USA, it was probably even more expensive and probably also sold out a long time ago. Europeans are not used to such high prices, but on the other side of the Atlantic they apparently have no trouble selling such expensive events.

Under American management, this is also what we will see more and more in Disneyland Paris in the future. More extra expensive options or extra paying events without the ordinary daily visitors suffer from it, but where people with a lot of money also have the chance to spend as much of it as possible.