Wat is er verkeerd met de promo van Disneyland Paris?

Misschien is het jullie ook al opgevallen. Bijna iedere dag komen er op TV reclamespotjes van Disneyland Paris op het scherm. Tijdens deze reclameboodschappen wordt “Frozen Summer Fun” in de kijker gezet samen met een promoactie die momenteel geldig is.

“Frozen Summer Fun” krijgt dus voor het tweede jaar op rij een ‘promo’ campagne. Terwijl er niets nieuws aan is, het hoogtepunt van dit ‘seizoen’ (die amper een seizoen te noemen is) is nog altijd de “Frozen Sing Along” show. Maar aangezien die ook al vorig jaar te zien was en ook tijdens het afgelopen Kerstseizoen is er eigenlijk nog weinig speciaals aan.

Andere leuke seizoenen daarentegen zoals “Swing into Spring” die veel meer te bieden heeft dan slechts 1 show, en dit jaar zelfs een nieuwigheid met Forest of Enchantment, krijgt dan bijna geen promotie en al zeker geen commercials op tv. Toch wel een rare keuze als je het mij vraagt.

Binnen enkele weken opent een volledig nieuwe show in het Animagique theater: Mickey’s & The Magician, maar ook daarover heb ik nog geen commercials op tv gezien of een vermelding in de huidige commercials. Terwijl dit wel voor deze zomer dé nieuwigheid is waar iedereen momenteel naar uitkijkt.

Promoten ze het Resort momenteel op een verkeerde manier?? Ik vind van wel. Ze zouden meer de nadruk moeten leggen op de “nieuwe” toevoegingen. Zodat de mensen weten dat er wel altijd iets nieuws te beleven is in Disneyland Paris. Een indruk dat ze nu niet hebben.

1 thought on “Wat is er verkeerd met de promo van Disneyland Paris?

  1. Ik snap goed dat ze over Frozen reclame willen maken, het is nu éénmaal populair.
    En vorig jaar merkten ze het ook in de bezoekersaantallen.

    Maar ze konden er gerust 3 seconden met de nieuwe show van de studio’s erin doen.

    Ik hoop niet echt op top drukte want ik vrees dat capaciteit dit jaar een probleem gaat zijn.

Geef een reactie