Bel en Disneyland® Paris beginnen een 10-jarige samenwerking

ℹ️ Translate this article in another language? Click on the flags in the left corner below !

Bel, belangrijke speler op de markt voor gezonde snacks en de toonaangevende Europese toeristische bestemming Disneyland Parijs, heeft vandaag een nieuwe strategische alliantie aangekondigd.


Disneyland Paris en Bel zullen samenkomen om hun gedeelde waarden te vieren: gelach, vriendelijkheid en goedheid onder familie en vrienden. Door deze langdurige alliantie zal Disneyland Paris de kracht van de producten en branding van Bel benutten om gasten nieuwe en originele eetgelegenheden te bieden, evenals verbeterde snackervaringen met een thema.




De samenwerking zal tot uiting komen in nieuwe merkactivaties ter plaatse, waarbij de unieke identiteit van Bel-merken zoals MiniBabybel® en The Laughing Cow® zal worden verweven in de verhalen van het park voor een meeslepende en boeiende ervaring.
Gasten die de gloednieuwe Disneyland Paris Cars ROAD TRIP verlaten, kunnen genieten van de Laugh ’n Go-foodtruck, die een leuke ‘pitstop’ biedt voor snacks, gecreëerd door de chef-koks van Disneyland Parijs met The Laughing Cowcheese.


Wat MiniBabybel betreft, de onmiskenbare, hapklare kaas die is ontworpen om het hele gezin aan te moedigen om deel te nemen aan het plezier van gezonde snacks, zal een unieke rol spelen bij het vieren van de Marvel-franchise op speciale locaties met veel verkeer in het hele resort. Tijdens de zomer zal Mini Babybel arriveren in ons Super Hero Station en Marvel Theater.


In het Disneyland Paris resort kunnen gasten genieten van Bel-kazen in verschillende vormen, waaronder recepten die speciaal zijn bereid door de chef-koks van Disneyland Parijs, zoals knapperige croque-monsieurs, verrassend verrukkelijke soepen en zelfs hoogwaardige delicatessen.

Een derde ervaringsgerichte merkintegratie met het geliefde Kiribrand en de superkracht van vriendelijkheid zal in de komende maanden worden onthuld.

Een strategisch en multidimensionaal partnerschap

Het plezier gaat ook buiten het resort door, aangezien de samenwerking Bel en Disneyland Parijs in staat stelt om gezamenlijke marketing- en communicatiecampagnes in heel Europa te organiseren, die een aanvulling vormen op de bestaande licentierelatie tussen Bel en The Walt Disney Company.
Deze grote marketing- en communicatiecampagnes zullen de kracht en samenhang van deze merkassociatie laten zien en bijdragen aan het promoten van gezonde snacks in heel Europa.

Over de nieuwe samenwerking zegt LaureAlbouy, Vice President Business Strategy & Integration voor Disneyland Paris: “Disneyland Paris en Bel zijn allebei toegewijd aan het creëren van geluk en bieden vrienden en families de mogelijkheid om samen onvergetelijke momenten te delen. Samen met Bel kijken we uit naar het creëren van verhalen, zowel in Disneyland Parijs als in heel Europa met deze alliantie-overeenkomst.”

“Het doel van Bel is om gezonder, verantwoord en toegankelijk voedsel voor iedereen te promoten. Door de samenwerking met Disneyland Parijs zullen de identiteiten en ambities van onze merken – met Disney-magie – schitteren bij onze consumenten in heel Europa”, bevestigt CécileBéliot, Group Executive Vice President bij Bel.


Chinese (Simplified)DutchEnglishFrenchGermanItalianJapaneseSpanish
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com