Disneyland Paris rolt Mobile Ordering verder uit


(!) Do you speak another language? Then use the translate function ! Translate this website to 9 different languages. (!) Parlez-vous une autre langue? Ensuite, utilisez la fonction de traduction ! Traduisez ce site en 9 langues différentes.

Voor mensen die al in de Amerikaanse Disney Parken geweest zijn, gaan het gemak van Mobile Ordering zeker al kennen. Daar is het al jaren geïntegreerd in de My Disney Experience app of in de Disneyland App als het om het Disney Resort in Californië gaat.

Wat is Mobile Ordering:

Het is heel simpel ! Je gaat naar de app, je klikt een restaurant aan die open is en waar je graag iets wilt eten, daarna kan je het hele menu en prijzen bekijken. Alles wat je graag wilt bestellen klik je aan waardoor het in je winkelmandje terecht komt. Als je bestelling klaar is betaal je. In Walt Disney World kan je dan als je in de buurt bent van het restaurant klikken op de knop “IK BEN HIER”, dan maken ze je bestelling klaar en krijg je een melding als je die kan afhalen. In Disneyland Paris moet je een tijdslot kiezen en op het moment dat je aan de beurt bent via een bevestiging e-mail aanklikken dat je op de locatie bent aangekomen.

Je kunt ook doorgeven vooraleer je betaalt welke jaarpas je in bezit hebt voor de korting hiervan.

PixieDust.be

Download de Disneyland Paris App

Voeg je toegangstickets en passen toe, koop snelle toegang tot een aantal populaire attracties met Disney Premier Access, maak restaurantreserveringen en nog veel meer.

Beschikbaar voor Android en iOS.

Disneyland Paris rolt Mobile Ordering verder uit:

Sinds de zomer van 2021 begon het Franse Disney resort de nieuwe functie van de Disneyland Paris app te testen in Café Hyperion (Discoveryland) en Casey’s Corner, maar vanaf deze zomer zijn ook Restaurant Hakuna Matata (Adventureland) en Restaurant En Coulisse in het Walt Disney Studios Park beschikbaar voor mobile ordering.

Mobile Ored

Nog steeds veel verbeteringspunten:

Ondanks dat Disney al veel ervaring heeft met het systeem in de Amerikaanse Disney Parken besloot Disneyland Paris gebruik te maken van een aangepast systeem die ook niet verwerkt zit in de app maar je stuurt naar een website via een browser. Omdat de functie niet verwerkt zit in de app of gekoppeld is aan je Disney account moet je bij elke bestelling opnieuw verschillende persoonlijke gegevens ingeven zoals emailadres, voornaam, achternaam, huisnummer, straatnaam, plaats, postcode en land, het lijkt soms alsof Deliveroo of Uber Eats je bestelling aan huis zal komen leveren.

Ook zijn er nog steeds betalingsproblemen bij de functie voor mensen buiten Frankrijk en moet de betaling gebeuren met een kaartlezer die je van je bank krijgt, bij een betaling via de app van je bank krijg je een foutmelding en word je bestelling geannuleerd. Een oplossing op dit probleem zou eventueel zijn dat Disneyland Paris meer mogelijkheden toevoegt om te betalen in de toekomst zoals Paypal.

Disneyland Paris heeft de afgelopen jaren al veel zitten uittesten om het bezoekers makkelijker te laten maken om aan eten te geraken. Zo konden bezoekers in augustus 2018 een tijdslot reserveren met de applicatie Lineberty om in een verkortere wachtrij aan te schuiven. In het verleden waren er ook geruchten dat Disneyland Paris interesse had om bestelzuilen zoals in de Mc Donalds te gaan testen in haar restaurants maar die plannen werden nooit uitgevoerd.



🇪🇺 Shop on ShopDisney (EU): https://bit.ly/37BrrJf

🇫🇷 Shop on ShopDisney (FR): https://bit.ly/36kwkFP

🇬🇧 Shop on ShopDisney (UK): http://bit.ly/36zR0Ik


Translate this website to 9 different languages
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com