??
TICKETS
Staan jullie gasten toe om tickets te wijzigen of om de geldigheidsduur te verlengen?
Als je je toegangstickets voor de parken nog niet hebt gebruikt en ze vervallen tijdens de sluiting van de parken, wordt hun geldigheidsdatum automatisch verlengd tot 30 september 2020*. Controleer de achterkant van je papieren ticket of je e-ticket voor de geldigheidsdatum.
- Als je in het bezit bent van een e-ticket, moet je deze downloaden vóór de oorspronkelijke vervaldatum en deze op de dag van je bezoek bij de ingang van de Disney Parken gebruiken.
- Als je een papieren ticket hebt, gebruik deze dan op de dag van je bezoek bij de ingang van de Disney Parken.
* Tijdens de bezoekperiode aangegeven in de kalender, afhankelijk van het tickettype.
• Als je een gedateerd groepsticket hebt geboekt bij een organisatie voor een bezoek tijdens de sluitingsperiode, worden je tickets geannuleerd en terugbetaald of omgeboekt tegen dezelfde prijs voor een nieuwe bezoekdatum door de organisatie. Neem contact op met de organisatie waar je geboekt hebt.
Mag ik de vooraf gekochte FASTPASS annuleren voor een datum tijdens de sluiting?
Kan ik een terugbetaling krijgen voor de FASTPASS die is gekocht bij de ingang van de parken?
Disneyland Paris
Communicatie Visiteurs Support
BP 100 77777 Marne la Vallée Cedex 4 Frankrijk
Ik heb kaartjes gekocht voor de Buffalo Bill’s Wild West Show voor een datum tijdens de sluiting, kan ik een vergoeding krijgen?
Als jouw boeking voor Buffalo Bill’s Wild West Show geen deel uitmaakt van een verblijf (arrangement), worden je tickets geannuleerd en terugbetaald zonder annuleringskosten.
Ik heb kaartjes gekocht voor de Buffalo Bill’s Wild West Show bij de kassa van de show voor een datum tijdens de sluiting, kan ik een vergoeding krijgen?
Disneyland Paris
Communicatie Visiteurs Support
BP 100 77777 Marne la Vallée Cedex 4 Frankrijk
Ik heb Disneyland Paris Express-tickets geboekt van/naar Parijs voor een datum tijdens de sluiting, wordt deze vergoed?
Ik heb niet de kans gehad om te genieten van alle dagen die zijn inbegrepen in mijn meerdaagse ticket, kan ik een vergoeding krijgen?
Niet-verlopen meerdaagse toegangstickets met ongebruikte dagen tijdens de sluiting worden vervangen door een nieuw ticket voor de ongebruikte dagen of worden terugbetaald op basis van het niet gebruikte aantal dagen.
Neem contact met ons op dlp.clientenservice@disneylandparis.com tussen maandag 16 maart en 15 april 2020, ook als dit na je geplande aankomstdatum is.
We vragen je aan te geven of je nieuwe tickets voor de ongebruikte dagen wilt of dat je kiest voor terugbetaling van de ongebruikte dagen. Daarnaast vragen we je de voor- en achterzijde van de tickets te kopiëren en deze in de e-mail mee te sturen samen met je IBAN-nummer, BIC-nummer van je bank en de naam van je bank.
Als je jouw tickets via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau) hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op, ook als het na de geplande bezoekdatum is.
JAARPASSEN
Wat betekent de tijdelijke sluiting van Disneyland Paris voor de geldigheid van jaarpassen?
VERBLIJVEN (HOTELS & RESORTS)
Wordt er een korting / prijscompensatie aangeboden aan gasten?
Wat moeten ik doen als ik al in Disneyland Paris en in een Disney Hotel of Resort verblijf?
We bieden waar nodig assistentie. De Disney Hotels en Resorts blijven tot nader order open om gasten de mogelijkheid te bieden om de nodige reisplannen te maken. Ook de winkels en restaurants van Disney Village blijven open.
Er wordt proportioneel een vergoeding berekend:
- Als je jouw verblijf rechtstreeks bij Disneyland Paris hebt geboekt, neem dan contact op met dlp.clientenservice@disneylandparis.comtussen maandag 16 maart en 15 april 2020, zelfs als dit na de geplande aankomstdatum is. We vragen je om het reserveringsnummer te vermelden in je e-mail.
- Als je het via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau) hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op, ook als het na je geplande aankomstdatum is.
Ik heb een toekomstig verblijf in een Disney Hotel of Resort terwijl de parken gesloten zijn. Wat betekent dat voor mijn vakantie?
• We bieden je graag de mogelijkheid om een nieuw verblijf voor dezelfde prijs te boeken voor een nieuwe aankomstdatum tot en met 15 oktober 2020.
• Om van dit aanbod te profiteren, verzoeken wij je het volgende:
- Als je jouw verblijf rechtstreeks bij Disneyland Paris hebt geboekt, neem dan contact met ons op tussen maandag 16 maart en 15 april 2020, zelfs als dit na je geplande aankomstdatum is. Vul, om te voorkomen dat je telefonisch moet wachten, het elektronische formulier in via de onderstaande link zodat we je verzoek kunnen behandelen
- Als je het via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau) hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op, ook als het na de geplande aankomstdatum is.
• Mocht je ervoor kiezen om niet te profiteren van dit aanbod:
- Als je jouw verblijf rechtstreeks bij Disneyland Paris heb geboekt, neem dan contact met ons op tussen maandag 16 maart en 15 april 2020, zelfs als het na je geplande aankomstdatum is. We zullen doorgaan met de annulering ervan en we zullen je volledig terugbetalen. Vul, om te voorkomen dat je telefonisch moet wachten, het elektronische formulier in via de onderstaande link zodat we je verzoek kunnen behandelen
- Als je jouw verblijf via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau) hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op.
Wat als ik een Disney Hotel/Resort reservering wil annuleren nadat de parken zijn heropend?
Voor gasten die een boeking hebben in een Disney Hotel of Resort met een aankomstdatum tussen 1 april en 1 juni 2020:
- Om onze gasten de grootste flexibiliteit te geven, hebben we tijdelijke aanpassingen aangebracht in ons boekings- en annuleringsbeleid voor boekingen in onze Disney Hotels en Resorts.
- Voor gasten die hun aankomstdatum willen uitstellen, zien wij af van alle wijzigings- / annuleringskosten, exclusief vervoer (het wijzigings- / annuleringsbeleid van vervoerders is van toepassing) t/m 15 april 2020
- We bieden gasten graag de mogelijkheid om een nieuw verblijf in een Disney hotel of Resort tegen dezelfde prijs (exclusief vervoer) opnieuw te boeken voor een nieuwe aankomstdatum tussen 1 april 2020 t/m 15 oktober 2020.
- Indien gasten ervoor kiezen om niet van deze aanbieding te profiteren, en hun bezoek willen annuleren wordt de boeking geannuleerd zonder kosten exclusief transport (het annuleringsbeleid van de transporteurs is van toepassing)
- Als je je verblijf rechtstreeks bij Disneyland Paris heeft geboekt, neem dan contact met ons op tussen maandag 16 maart en 15 april 2020, zelfs als het na de geplande aankomstdatum is. Vul, om te voorkomen dat je telefonisch moet wachten, het elektronische formulier in via de onderstaande link zodat we je verzoek kunnen behandelen
- Als je je verblijf via een reisaanbieder (reisbureau, busmaatschappij, online reisbureau) hebt geboekt, neem dan rechtstreeks contact met hen op.
??
TICKETS
- If you have not yet used your Park tickets and they expire during the Parks closure, their validity date will be automatically extended until September, 30th 2020*. Please check the back of your paper ticket or refer to your e-ticket for validity date.
- If you hold an e-ticket, you must download it before its initial expiration date, and then present it at the entrance to the Disney Parks on the day you visit.
- If you hold a paper-based ticket, just present it at the entrance to the Disney Parks on the day you visit.
* During the period of visit indicated in the calendar depending on your ticket type.
• If you have a dated Group Tickets booked by group operators for a visit during the closure period, your tickets will either be cancelled and refunded or rebooked at the same price for a new date of visit for the group operator. Please contact your group operator.
Can I get a refund on the FASTPASS bought at the Theme Park entrance?
Disneyland Paris
Communication Visiteurs Support
BP 100 77777 Marne la Vallée Cedex 4 France
Tickets for the Buffalo Bill Wild West Show
If your booking for Buffalo Bill Wild West Show is not part of a hotel package, tickets will be systematically cancelled and refunded with no cancellation fees.
I purchased tickets for the Buffalo Bill Wild West Show at the ticket booth for a date during the closure, shall I be reimbursed?
Disneyland Paris
Communication Visiteurs Support
BP 100 77777 Marne la Vallée Cedex 4 France
I purchased tickets for the Disneyland Paris Express from / to Paris for a date during the closure, shall I be reimbursed?
I wasn’t able to use all of the days included in my multi-days ticket (2 days or more) due to the Parks closure, can I get a refund?
Please contact us at dlp.guestcomm.uk@disneylandparis.com between Monday March 16 and April 15 2020, even if this is after the date of your planned visit. You should indicate if your wish to replace new tickets for the unused days, or prefer to be refunded for the unused days. Please enclose a recto/verso copy of the tickets in question, and your IBAN, BIC and the name of your bank indicated on the IBAN. If you bought your Tickets through a travel provider (Travel Agency, Coach Operator, Online Travel Agency), please contact it directly, even if it is after your planned date of visit.
ANNUAL PASSES
Are Annual Passes impacted by the temporary closure of Disneyland Paris.
- The validity of your Annual pass will be extended by the number of days of closure of the Theme Parks. For more details, please click here.
RESORTS
Is there a discount/price compensation offered to Guests?
This is also applicable if your arrival is between April 1st and June 1st, 2020 (in this case for transport, transport carriers’ policies apply).
To avoid long wait times on our telephone lines, we suggest you use this online form so that we can handle your request: contact.disneylandparis.com.
What do I do if I am already at your destination and staying at a Disney Hotel?
The reimbursement will be made on a prorata temporis basis.
- If you bought your stay directly with Disneyland Paris please contact us at dlp.guestcomm.fr@disneylandparis.com between Monday March 16 and April 15 2020, even if it is after your planned arrival date. To facilitate handling your request, please systematically give your reservation number.
- If you booked through a travel provider (Travel Agency, Coach Operator, Online Travel Agency), please contact it directly, even if it is after your planned arrival date.
I have a future stay at a Disney Hotel while the park is closed. What does that mean for my holiday?
• We are happy to offer you the possibility to re-book a new hotel stay at the same price for a new date of arrival through October, 15th 2020.
• To benefit from this offer, we invite you:
- If you bought your stay directly with Disneyland Paris please contact us between Monday March, 16th and April, 15th, 2020, even if it is after your planned arrival date.
To avoid long wait times on our telephone lines, we suggest you use this online form so that we can handle your request: contact.disneylandparis.com - If you bought it through a travel provider (Travel Agency, Coach Operator, Online Travel Agency), please contact them directly, even if it is after your planned arrival date.
• Should you choose not to benefit from this offer:
- If you bought your stay directly with Disneyland Paris, please contact us between Monday March, 16th and April, 15th, 2020, even if it is after your planned arrival date. We will proceed to its cancellation and we will fully refund you.
To avoid long wait times on our telephone lines, we suggest you use this online form so that we can handle your request: contact.disneylandparis.com - If you bought it through a travel provider (Travel Agency, Coach Operator, Online Travel Agency), please contact them directly.
What if I want to cancel a Disney Hotel reservation after the parks reopen?
• To give Guests and Consumers the greatest flexibility, we have made temporary adjustments to our booking and cancellation policies for bookings at a Disney hotel.
• For Guests who wish to postpone their date of arrival, we will waive all modification/cancellation fees, excluding transportation (transport carriers’ modification/cancellation policies will apply) until April, 15th, 2020
• We are happy to offer Guests the possibility to re-book a new stay including a Disney hotel at the same price (excluding transportation) for a new date of arrival between April, 1st, 2020 and October, 15th, 2020 inclusive.
• Should Guests choose not to benefit from this offer, booking cancelation will be done without fees excluding transportation (transport carriers’ cancellation policies will apply)
• If you bought your stay directly with Disneyland Paris please contact us between Monday March, 16th and April, 15th 2020, even if it is after your planned arrival date.
To avoid long wait times on our telephone lines, we suggest you use this online form so that we can handle your request: contact.disneylandparis.com
• If you bought it through a travel provider (Travel Agency, Coach Operator, Online Travel Agency), please contact them directly.