Vragen en antwoorden Jaarpassen Disneyland Paris

I have a valid Annual Pass, or one that expires during the Parks closing period. What do you offer to compensate for the closed period of the Parks?

The duration of your Annual Pass and its benefits (depending on your Annual Pass type) will be extended by the number of days of the resort’s temporary closure, starting from the expiration date of your Annual Pass.

 

I would like to buy an Annual Pass during the Parks closing period, what should I do?

Annual Pass sales are currently suspended. We invite you to regularly consult our website to find out the date of the Annual Pass sales reopening.

 

I purchased a Temporary Annual Pass which will expire during the Park closure period. How is its validity affected?

If you bought your Temporary Annual Pass on the Disneyland Paris website, you must download it before its initial expiration date. Any Temporary Annual Pass with an expiration date between October 30, 2020 and February 12, 2021 will be automatically extended until 31 March 2021.

 

I am on the monthly payment program. What about my payment schedule?

Monthly Annual Pass payments will be suspended from November 1 st , 2020. These payments will resume in March 2021, according to the usual conditions. Your payment schedule will be automatically shifted and will therefore follow the extension of your Annual Pass validity.

 

My Annual Pass will expire during the closure period. I want to renew it, what should I do?

If you have an Annual Pass that expires during the resort’s closure period, its validity will be extended by the number of days of temporary closure. In addition, you will be able to take advantage of a renewal offer after the resort’s reopening.



Ik heb een geldige jaarkaart, of een die vervalt tijdens de sluitingsperiode van het park. Wat bied je aan om de gesloten periode van de parken te compenseren?

De duur van uw jaarpas en de voordelen ervan (afhankelijk van het type jaarpas) wordt verlengd met het aantal dagen dat het resort tijdelijk gesloten is, te beginnen vanaf de vervaldatum van uw jaarkaart.

 

Ik wil graag een jaarkaart kopen tijdens de sluitingsperiode van het park, wat moet ik doen?

De verkoop van jaarkaarten is momenteel opgeschort. We nodigen u uit om regelmatig onze website te raadplegen om de datum van de heropening van de Jaarpassen te weten te komen.

 

Ik heb een tijdelijke jaarkaart gekocht die vervalt tijdens de sluitingsperiode van het park. Hoe wordt de geldigheid ervan beïnvloed?

Als u uw tijdelijke jaarkaart op de website van Disneyland Paris hebt gekocht, moet u deze downloaden vóór de oorspronkelijke vervaldatum. Elke Tijdelijke Jaarkaart met een vervaldatum tussen 30 oktober 2020 en 12 februari 2021 wordt automatisch verlengd tot 31 maart 2021.

 

Ik zit in het maandelijkse betalingsprogramma. Hoe zit het met mijn betalingsschema?

De maandelijkse jaarabonnementen worden opgeschort vanaf 1 november 2020. Deze betalingen worden volgens de gebruikelijke voorwaarden in maart 2021 hervat. Uw betalingsschema wordt automatisch verschoven en volgt daarom de verlenging van de geldigheid van uw Jaarpas.

 

Mijn jaarkaart verloopt tijdens de sluitingsperiode. Ik wil het verlengen, wat moet ik doen?

Als u een jaarpas heeft die vervalt tijdens de sluitingsperiode van het resort, wordt de geldigheidsduur verlengd met het aantal dagen van tijdelijke sluiting. Bovendien kunt u profiteren van een verlengingsaanbieding nadat het resort opnieuw is geopend.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

code

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com