The 4th release of Disneyland Paris’ Mobile Application is now LIVE! (🇳🇱/🇬🇧)

🇬🇧 Here are the new updates:

  • Purchase Ticket in App: facilitates the arrival of guests by allowing them to buy their undated 1 day ticket directly in app, available for an immediate access to the Park. The range is composed of 4 tickets: 1 day 1 park (adult or children) & 1 day Hopper ticket (adult & children). Thanks to this feature, guests will no longer need to queue at ticketing to buy their entitlement.
  • Use Ticket in App: allows the users to use their smartphone as a ticket, by scanning the QR code on the ticketing screen. In just a few clicks, phones will become tickets: No more need to print the tickets, no more need to queue, and most of all, no more fear of losing the tickets.
  • Map update: includes the latest version of the park maps
  • Continuous Improvement: in addition to those new features, we are also including improvements of the existing features based on user feedbacks and analytics, to continuously enhance the user experience.

“The 1 Day Parks tickets (undated) are the first Parks tickets to be launched in the application. But our teams are already working on launching other types of tickets in the coming months!” said Guillaume Bendiyan, Mobile Application product manager.


  • 🇳🇱 Ticket kopen in app: vergemakkelijkt de aankomst van de gasten door hen toe te staan ​​hun ongedateerde 1-daagse ticket rechtstreeks in de app te kopen, beschikbaar voor directe toegang tot het park. Het assortiment bestaat uit 4 tickets: 1 dag 1 park (volwassene of kinderen) & 1 dag Hopper-ticket (volwassene en kinderen). Dankzij deze functie hoeven gasten niet langer in de rij te staan ​​bij ticketing om hun ticket te kopen.

 

  • Ticket in app gebruiken: hiermee kunnen gebruikers hun smartphone als ticket gebruiken door de QR-code op het ticketingscherm te scannen. Met slechts een paar klikken worden telefoons tickets: u hoeft de tickets niet meer te printen, niet meer in de rij te staan ​​en bovenal geen angst meer om de tickets te verliezen.

 

  • Kaartupdate: bevat de nieuwste versie van de parkkaarten

 

  • Continue verbetering: naast die nieuwe functies, voegen we ook verbeteringen toe aan de bestaande functies op basis van feedback van gebruikers en analyses, om de gebruikerservaring continu te verbeteren.

“De 1 Day Parks-tickets (ongedateerd) zijn de eerste Parks-tickets die in de applicatie worden gelanceerd. Maar onze teams zijn al bezig met het lanceren van andere soorten tickets in de komende maanden!” zei Guillaume Bendiyan, productmanager mobiele applicatie.

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com